"Anonym"

Det fans ju liksom inget mer att säga. Det verkade som att du redan ade bestämmt dej och inget jag hade att säga kunde få dej att ändra din åsikt. Jag orkar inte böna och be längre, du får avgöra helt själv hur du vill ha det. Jag har redan talat om för dej att jag inte vill förlora dej som vän, men du verkade inte dela min åsikt.

Har varit iväg och tagit grissprutan idag, mamma mutade mej, hahahah. Det va ingen trevlig upplevelse, jag HATAR nålar:O Dom är otäcka och dom gör ont. Eller, det gjorde eg. inte så ont, men jag har bestämt mej för att det gör ont och då gör det ont. Så enkelt är det bara. Hahhaha. Nu ska jag väl strax sätta mej och spela Heroes III igen. Han ändå inget bättre för mej. Patte är hemma hos xet så det finns ju ingen som kan tycka synd om mej. Galen jävla sköterska på vårdcentralen, hon högg mej i armen med den jävla nålen och mamma bara skrattade åt mej för att hon tyckte att jag va så jävla löjlig. Men så fort Patte kommer hem så ska han få tycka synd om mej hela jävla natten!! Ska väl ställa mej och göra en kopp varm choklad strax också, mumms:D Det har blitt ännu ett av mina beroenden. Så nu är det kaffe, varm choklad, cigg, musik och spel:D Haha jag är galen. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mickan

Klart jag inte vill förlora dig som vän, jag förstår att du fortfarande mår dåligt över det, men då kanske du kan förstå varför jag blev förbannad. Så kan väl försöka glömma det och move on liksom. Älskar dig, och vill inte förlora dig som vän gumman.

2009-11-30 @ 12:33:57
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0