Always will be

Kom hem från Mallin för typ en timma sedan, smsa TJ och frågade om han ville ta en kaffe med mej och det ville han så han kom och hämtade mej hos Malin och sen åkte vi hem till mej och drack en kopp kaffe och tjötade skit, det va trevligt:) Kändes jävligt gött att slippa gå hem själv mitt i natten också med tanke på galningen som springer omkring här uppe och knivhugger folk, det känns riktigt jväla läskigt:S Han håller till vid busshållplatsen som ligger nedanför mej också, känns inte bra alls faktiskt måste jag erkänna. Haha, vill ju fan inte bli knivhuggen av någon galning, otäckt för faan:O Mamma vill inte att jag går utanför dörren så fort det har blitt mörkt, min mamma är så söt:P Hon ska komma upp imon en sväng efter jobbet så ska vi dricka lite kaffe:) Och på fredag kommer hon hit och sover här, så ska vi ha lite myskväll med film och sånnt:) Imon så kommer Patte upp och hämtar sitt xbox också. Vi har pratat endel inatt och vi är båda överrens om att vi inte vill skiljas som ovänner. Utan vi ska inte ses på typ en månad och sedan ska vi träffas och reda ut vad som gick fel, men båda två anser att vi inte borde vara tillsammans, för allas skull. Ingen orkar med våra slagsmål och vi måste verkligen tänka på Freja. Vi får väl se hur det blir. Nu ska jag äta mat och dricka cola. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0