Vill bara dö

Jag borde eg sova, ska upp tidigt till soc imon. Men jag är för trött, jag är rädd för att jag kommer att börja gråta igen om jag rör mej. Jag orkar inte gråta mer, men jag kan verkligen inte sluta. Jag är trött, ansiktet är svullet, näsan är röd och ögonen svider. Jag känner mej tom men samtidigt så full av ilska, jag är så jävla arg! Jag orkar inte leva mer nu när allt känns så värdelöst, jag kan inte se någon mening med att leva. Jag har så jävla mycket ångest, jag mår illa, jag har ett stort hål i magen och jag trasar sönder innifrån. Jag är trött, utmattad och helt jävla förstörd. Jag har haft riktigt jobbiga självmordstankar sen i torsdags och det blir bara jobbigare och jobbigare att stå emot. Idag tänkta jag hoppas ut framflr en bil, eller rättare sagt, jag gjorde det, men ångrade mej i samma stund och som tur va hann bilen att bromsa. Jag orkar inte mer, det är så jävla jobbigt att må så här, jag vill bara ha ro. Jag vill inte längre.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Försökt ringa dig på hem telefonen ett par gånger, men det verkar inte gå att komma fram. Så om du ser det här kan du väl så en pling.

2009-12-21 @ 16:41:52
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0