Tröttare kan man nog inte bli

Min jätte snälla syster hjälpte mej att fixa min blogg igår, blev skit snyggt tycker jag:D. Vi gick omkring i knalleland hela dagen igår också, det va riktigt roligt faktiskt:) Shoppade lite smått och såddär^^ Sitter även barnvakt åt Emilia, har haft henne här sedan i torsdags. Lite smått trött är jag, i torsdags somnade hon klockan två på natten och vaknade igen vid åtta på morgonen, igår somnade hon ändå hyffsat tidigt, men då kunde ju självklart jag inte sova:P Jag vet inte riktigt när jag äntligen lyckades somna, men sent blev det iaf. Självklart så vaknade ju Emilia tidigt som fan idag igen:P Så jag är lite smått trött nu:P Men jag behöver bara klara mej igenom ikväll och imorgon och sen ska hon hem igen:) Men det har ju självklart inte bara varit tröttsammt, va har haft rätt mysigt också:) Igår iaf så köpte jag 3st tröjor, ett salt- och pepparkar, en kaffekopp, en stor påse godis och lite annat bös^^ Idag ska vi iväg till knalleland med mamma och mormor, det ska bli gött att slippa sitta hemma och inte göra något. Ska fixa iordning mej nu. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0