Sur

Som vanligt är jag bara sur och grinig och så jävla förbannad. Folk kan fan inte bestämma sej för hur dom vill ha det och det är sjukt jävla störande. Det är verkligen inte min dag idag. Jag vill bara dra täcket över huvudet och sova, men självklart är jag för arg för att kunna somna. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, allt jag är sur och grinig över har jag redan varit sur och grinig över 500 ggr innan. Det finns liksom inget nytt att skriva för allt är så jävla urtjötat. varför måste allt vara så jävla komplicerat för? Kan inte livet bara vara enkelt. Jag vill bara vara ifred, men det kan jag ju inte vara eftersom att jag har mina små älsklingar, men just nu är jag så trött på allt att jag inte ens orkar med dom. Jag vill bara bara ifred, bara jag, min musik, min tv och en bra bok. Det är allt som behövs, något mer orkar jag inte med. Bläääää

Kommentarer
Postat av: Mickan

Har det hänt något?

2009-12-16 @ 14:55:07
URL: http://booksoverpsychos.blogspot.com
Postat av: Josse

sudda sudda bort din sura sura min !

2009-12-16 @ 23:42:34
URL: http://sagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0