Roligt

Nu har jag varit dålig på att blogga, fyyyy på mej. Men jag har verkligen inte orkat, mått piss och träffat folk. Idag har varit en riktigt trevlig dag faktiskt. Vaknade av att mina underbara husdjur typ knödde mej ur sängen, mindre trevligt:P Hahahaha. Drygade som fan med allt, tog typ tre timmar för mej att komma in i duschen men sen när jag väl gjort det så gick det lite fortare. Jag slängde i mej frukost, borstade tänderna, klädde på mej och gick sedan hem till Malin, satt där och drack kaffe och tjötade ett tag men den kom Mathias och hämtade mej så åkte vi till hulta och hämtade upp hans polare Danne. Efter det så åkte vi hem till Danne som bor i ärtingen^^ Satt där och fikade och tjötade lite skit. Riktigt mysigt faktiskt. Sen körde Mathias hem mej och nu sitter jag och väntar på att maten ska bli varm och efter det ska jag sova:) Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0