Nitro

Håller på att tvätta för fullt. När jag började tvätta så insåg jag att jag nästan inte hade något tvättmedel kvar så jag fick ringa min kära mor som va så snälll att hon kom hit och lämnade lite. Hon hade Nitro med sej så jag bestämde mej för att behålla honom tills mamma har slutat jobba, as gött för då tröttar han och Freja ut varandra så har jag en hund som ligger och sover hela kvällen sen. det kan ju inte bli bättre:P Carro kommer upp en sväng vid tolv-tiden sen, så då har jag sällskap när jag ska ner till stan och in på banken. Göttans det också ju. Ska passa på att rensa gaderoben nu och se om jag hittar något mer som måste tvättas när jag ändå håller på. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0