Kär

Jag är kär! Jag är så jävla upp över öronen förälskad, mitt hjärta krestar kring en ny man i mitt liv, han får mej att le bara jag ser på honom, när han ligger jämte mej så kan jag inte sluta krama honom. Han är så mysig och han är så underbar, han är Hootch:D Hahahahah. Världens finaste vovve, efter Freja såklart:P Han har legat jämte mej hela natten tillsammans med Freja. Det har varit trångt som fan i sängen, men ändå jävligt mysigt:) Hootch och Freja har slagits om min uppmerksamhet:P Freja har eg skitit i mej totalt men så fort jag har klappat på Hootch så han hon knött sej förbi så att hon har hamnat närmast mej:P Klockan är kvart i fem och jag vaknade för 15 min sen av att Hootch skulle vakta mej från den stora stygga katten som låg på kudden jämte mej och spann, hahaha. Klumpedunsen Hootch ställde sej på mina revben som inte är gjorda för att 70kg's hundar ska stå på dom, så jag lör ju få ett gött litet blåmärke där sen:P Hahahhaha. Trött som fan är jag och aningen röksugen också, funderar på att gå ut och röka, men jag har inte riktigt bestämt mej än, det är ju så förbannat jävla kallt ute:P Haha. Hootch går omkring och snarnar som en gris, den sötnosen. Han har legat och sovit på min arm under natten så när jag vaknade så va den helt täckt med dräggel:P Hahahaha, inte det mysigaste sättet att vakna på måste jag erkänna:P Patte va här en sväng igår, vi tjöta lite skit och myste lite smått, sen kom Mathias upp en stund på kvällen, det va trevligt:) Va ute med busarna en sväng också, haha, när man har Hootch med sej så behöver man inte vara orolig för att något ska hända:P Känns as gött att fan våga gå ut igen efter att det har blitt mörkt. Nu ska Malin kolla på två nya lägenheter på lördag, skit tråkigt att hon ska flytta ju:( Väntar bara på att jag ska hitta någon ny jävla lägenhet jag också, men vi får väl se. Det är ju inte så jätte akut för min del. Nej nu ska jag ut och röka. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0