Harboe

Sitter och dricker bärs, lyssnar på musik och tjötar med folk. Ska väl lägga mej och sova om en stund så att jag inte får skäll av mickan imon bara för att jag sovit för länge:P Är riktigt peppad inför nyår, kylskåpet liknar med ett systembolag:D. Jag ska verkligen ha en riktigt rolig nyår har jag bestämmt mej för. Funderar på att kissa, men jag sitter så jävla gött så jag orkar fan inte resa på mej:P Usch vad jag är förkyld, men det super jag bort imon:P Min stackars lilla Freja är jätte förkyld:/ Lilla bäbisen. Hon ligger i sängen och hostar och har sej och hon får inte busa alls. Mammas lilla älskling, hon är riktigt hängig:( Massa pussar till min bäbis. Snart fyller Freja år också, det ska bli roligt:) Hihi. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0