Get rhythm

Jo, det funkar väl nu. Det känns lite bättre, eller, bra känns det ju inte, men det känns inte lika illa. Sprang omkring och städade igår, tv-hyllan i sovrummet åkte ner i källaren tillsammans med Palles bur, sen tvättade jag badrumsmattan, Dammsög i hela lägenheten, möblerade om i sovrummet, hängde upp julgardiner i vardagasrummet, lade en julduk på bordet i vardagsrummet och en på byrån i hallen, vek ihop och la undan tvätt, la ut mattor på balkongen, ställde in disken, lagade mat och städade i badrummet, jag tror det va allt jag gjorde igår, sen somnade jag typ vid halv åtta. Jag har kommit på att när jag städar så tänker jag inte lika mycket och allt känns inte lika jobbigt, städning är min medicin. Idag kommer min faster hit:D Det ska bli riktigt roligt, ska åka och köpa fika med mamma strax. Nu ska jag fixa kaffe. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0