Bowling

Imon ska jag iväg och bowla med Mathias och hans kompis Danne, dom ska bjuda mej på det, gulligt<3. Jag har aldrig bowlat förut i hela mitt liv så det ska bli spännande att se hur det går:P Ska ju även på marknad imon med Malin, ska dit och sälja lite skit som jag ine behöver, vissa av grejerna har jag inte ens använt, någonsin:O Helt sjukt att se att jag spenderar pengar på saker som sedan inte används:S Men det har jag faktiskt inte gjort nu sedan jag flyttade hemifrån. Idag har jag varit i knalleland med mamma och kollat på lite saker som jag skulle vilja ha i julklapp, jag har inte riktigt bestämmt mej än men det lutar åt en mobil och en kombinerad matbredare och blender. Men som sagt, jag har inte bestämmt mej än, tänkte gå in på ikeas hemsida och kolla om jag hittar något roligt där. Har funderingar på att flytta typ upp till tullen eller något, men jag har inte bestämmt mej angående det heller. Vi får väl se. Jag har precis tagit mej ett jätte långt bad och läst färdigt boken "Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva". Helt underbar bok, jag rekomenderar den verkligen!! Nu ska jag trycka i mej lite godis och kika på möbler. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0